خبر باورنکردنی | یک قو به اعدام محکوم شد

یک قو در کشور ولز به اتهام قتل، به اعدام محکوم شد.
خبر باورنکردنی | یک قو به اعدام محکوم شد
کد خبر : ۴۰۹۶۵

دریاچه کوچکی نزدیک قلعه پمبروک در ولز خانه پرندگان بسیاری از جمله قو‌های وحشی و زیباست و خانواده‌های بسیاری برای تفریح کودکان خود را به این منطقه می‌برند تا اینکه سال ۲۰۱۰ گزارش عجیب و غریبی به سازمان حفاظت محیط زیست رسید، خبر قوی قاتل که همه را حیرت زده کرد وخانواده‌ها از اینکه فرزندانشان شاهد چنین ماجرایی باشند به شدت ناراحت بودند. 

راس هاریسون یکی از شاهدان ماجرای قتل، داستان ارتکاب قتل توسط این قوی وحشی را که رسانه‌های انگلیس نام هانیبال را روی آن نهاده‌اند، این‌طور توضیح داد: «من نزدیک دریاچه بودم که ناگهان هانیبال را دیدم که به قو‌های دیگر حمله کرد؛ اصلا منظره خوشایندی نبود. بعد از این حمله، او در حالی که پرهایش را باز کرده بود دور برکه می‌گشت و مغرورانه به اطراف نگاه می‌کرد. او به قو‌های زخمی اجازه ورود به برکه را نمی‌داد. این ماجرا در ابتدا به نظرم جالب رسید، اما ناگهان دیدم که هانیبال به یک قوی دیگر حمله کرد و گردن پرنده را گاز گرفت و آن‌قدر او را زیر آب نگاه داشت که پرنده بیچاره خفه شد.»

با رسیدن چنین گزارشی به اداره محافظت از محیط زیست ماموران مربوطه مشغول بررسی پرونده شدند که به نتیجه باورنکردنی دست یافتند. هانیبال تاکنون ۱۵ قو را به قتل رسانده بود و به گفته یکی از کارشناسان رفتار این قو کاملا مانند یک قاتل زنجیره‌ای است که البته عوامل مختلفی از جمله آلوده بودن آب برکه باعث بروز چنین رفتار‌هایی در این جانور شده است. سازمان محیط زیست ولز آن سال اعلام کرد که ممکن است که برای حفظ جان قو‌های دیگر این قوی قاتل به مرگ محکوم شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر